Monday, January 18, 2010

gemok la kau!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:23 AM
hei gemok..gemok macam gajah...macam badak..
le'a PJK stand for perut jauh ke depan..
kau siape ha..aku xkenal...
ape ko nk dr aku...
wei kalau da 'bekas' tu watla cara da bekas..
aku da la xkenal kau.pastu nk aim aku plak diam2 apehal...
wei cakap blakang ape barang..
xpuas hati meh cakap depan2..
bangang..aku ade kisah ke ko sebaye aku ke,tua dr aku ke..
kat cni bukan aku nk cte pasal kesenioritian...
tp respek n hormat sesiape aje ade kat depan kite..
kau apehal nk bengang2 ngan aku..
elo kakak gemok...gua xkacau lu..yg lu sibuk2 hal gua apehal..
gua xkacau pon duit mak bapak lu...
nabil anta aku kat depan asrama pon nk kecoh ke kak..
agak2 jeles tu...pegila cakap ngan ex kau tu..
nk kat die balik..
ape leh wat kan...aku pon xpaham ngan ko..
perlu ke tanye syed...knp rapat dgn aku..
perluke tanye nik..macamana kenal aku..
apehal...biarla diorang nk kawan2 dengan sape2 pon...
diorg punye ske la...yg ko susah hati sangat tengok diorang rapat ngan aku nape..
satu lagi maslaahnye adelah bile kawan2 ko amik port..
setahu aku...ex nabil sorg je...kau la..
xtau la plak kawan2 ko tu simpan gak prasaan kat nabil..
sampai nk sibuk2 hal aku...
wah mmg dunia ni korg yg punye..
sampai ape aku nk buat pon korg nk amik port..
yg sibuk nk kecoh aku g penang dengan diorg tu knape..
wah...hebat gak ek kau gemok...
no wonder la mmg ramai xske ko...
ske jaga tepi kain org..tp kain sendri koyak rabak...
n kawan ko tu..sape name tah..yg tergedik sorg xde sape nk layan tuh..
'mas'???huh..kalau tersalah maaple...pagi mam la korg...
mata aku cantik kan...sampai bole kate aku jeling korg..
kepale otak kau....aku kalau xkenal watpe nk tegur..
da tu aku...so what...ade org bayar korg ke nk cakap pasal aku..
apesal?da xde duit sangat ke sampai nk jaja cte aku kt org..
lepas tu...leh plak...kate nk slamatkan nik..
apehal..aku wat nik sesat ke...aku rase die wat aku sesat adela..
da kple kitorg mmg same2 weng2..
ape ko kisah...apesal...ko pon nk jeles ke aku ngan nik..
xpahamla korg ni...hey le'a..org kalau da xske...xpayahla nk menyendeng2 agi..
ko kan gatal...gi la cari laki lain..aku xcakap ek ko gatal..
tp org yg cte kat aku..
ko ni agak kurg ajar ek bile drop2 aku kat tgh jalan..
wah..mmg ko ni nk cr nahas ngan aku nampaknye ek babi hutan..
mmg bile dekat ngan ko ni..
aku kena amik air semayang..takut panas baran aku melepas kat ko..
jin gemok...ko tu pempuan...jaga sket dr tu..jangan tau nk cakp org..
mampos kau!

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea