Monday, January 25, 2010

berdiri dalam kelas...bodo

Posted by norzillawatie binti zahidin at 4:55 AM

sekadar gamba hiasan



time: 8.05 a.m
day: today
venue: lab 2 kpmsi
subject: programming
lecturer: miss ina

ho...sigh~~~ nate...aku diberdirikan arini gara2 lambat 5minit masuk ke kelas adey...xbagi can langsung even da jawap soklan.. ape kan daye.. arini ari aku... pengajaran la konon arini... sampai dak kelas lain tau.. tergelak2 kan aku...sepak kang... bukan skeejap alang2 nye....2 jam kot... as-sobarul minal iman la.... sori ye kakak......even kadang2 gue tergeram sama lo... mana xnye...i dont like to be treated like a child... cuz i'm not 18 anymore... 21 to be..... salam~

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea