Thursday, July 22, 2010

kolej di awal sem

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:01 AM

tah apesal toilet menjadi sasaran utama utk aku tangkap gamba ni
ni la picca yg 1st ditangkap since
pembukaan semula kpmsi utk aku dlm sem yg ke 3
so wat kalo aku muke toilet
well, aku tadek pon kacau kau punye puna*..
oke...

1st week blaja da macam hampeh klas asyik xde je manjang
bosan plak aku sebb nk kena gosok baju kurung
semata2 nk dtg klas yg ade xsmp stgah jam je
ape kes?
pastu bile da xde klas salu ni yg salu wat sume org hangin ialah
ganti klas waktu ujung2 sem..
cam haram je..

da la sem nia de raye lagila bebanyak gande gande gantinye
hangin la wey
jadual pon mcam xteratur..cam pelik plak tu
kadang2 rase xsistematik je ape yg diorg da wat ni
but nk xnk kenala trime je


bile tgok plak result yg da turun
rase cam da give up..
eri,padil n tuntung mara plak
"ko jgn zila...ko truskan je.."
"hey xsukela tgok ko cang gini"
"ni bukan kak g ni..."

oh makin serabut..nangis2 pon ta gune
ala mmgla turun sket je pon
tp mana kualiti aku sbg ex-uitm
ala kat uitm pon bangang gak aku
pointer lagila cam babai
oh xleh..aku kena kuat gak
"DON'T GIVE UP"
tu je..
dr 3.47 jadi 3.16
hum..bole la..stil atas 3..but xdapatla mimpi kau nk naik stage sem ni
so sem ni aku xnk la gi majlis anugrah
buat semak je
"hey padahal sem lepas org tgok kau tau x!"
oke oke..aku ikut mud nk g ke x..
tu aku punye ske..


kena n must study hard sebb hasrat mau blaja uk tu sgt tinggi
n mmg susah gakla nk dapat
at least pon daptla JPA scholarship
so bile study sana at least merasela kau salji yg bagai krismas
xpun ala2 cintan cintun hindustan lari sane2 sini bagai korea
xpon ala2 autumn in my heart
ape kes?



bolela kasi can kan nk jejak sana
doa tu penting supaye jalan rahmat tu dpt iringi kite ke sana
dapat pahala at least sebb bejuang
fardu ain sume tu jgn tinggal n skrg pon actely kite da bejuang
sbb kite kan nk bejaya
n kite sebenaye melakukan good things
so, jgnla buat pekare xelok..
avoid la..


kisah lecturer yg bagai mcm2 ragamnye buat aku rase
cam "adoi"..xpon "knapela"
tp ade gak yg camni "die best!"
ade plak yg kisahnye bagi syarat2 ngalahkan syarat2 pekahwinan
takleh itula xleh inila
kang bile buat paham2 jela cmane
xmasuk kelas gara2 majuk
pastu adela kaum hawa dr kelas fhnd 3D ni yg ade prasaan kesian tu
g bilik die g pujuk
haiyye xde keje plak la kan

mmg kena jage wey
kang xpasal2 markah tah pape di bagi
deme ni mmg suke dok aim2 org
payah la ade manusia yg kadang bekire gini
yg leh efek pointer n masa depan org
tensen doh


tensen aku tgok muke burung ni
betambah2 tensen aku bile dpt assignment xnk lak gempak kan
pastu kan belambak plak
kena submit bulan 8 plak..
adoi.....sakett sakett
bulan pose lagi..
xpe..xpe...lekk..cool..
gelabah kang apah xdapat


duit plak menjadi masalah skrg ni
waaaaaaaaaa..xde duit la mak..
ayandah,huluq la sket..
aritu kate nk masuk..
semalam pi bank
BAKI ANDA IALAH RM 1.69
amik hang..
mmg pon aku bole kua kan duit plak kan
adess
makin chrekk la pale otak aku
perut plak penuh ngan ikan bilis je la jawabnye


ikan bilis pon ikan bilis la dr xmakan ape2 pon..
sedap juge dimakan ngan nasi panas
skali ngan lauk telur dadar..
huk2 cedey la weyy
namapun blaja
kadang rase senang kadang rase susah
masa senang kalo xberingat mmg padanla muke kau
tapela at least dapo tau berasap
makan pon sodappp

janji aku suke ape aku wat
n xkaco org
aku da malas nk gelabah tulis blog panjang2 bagai
nnt aku tulis ag
bye then










0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea