Thursday, July 29, 2010

xde tmpat len ke nk berak!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:43 AM
jadi mcm ni baru ko tau!


lebih kurang pukul 1 pagi kebengangan yg tak terkata jahanamnye terhadap makhluk yg bernama HAMIDON iaitu seekor kucin hitam putih menaikkan darah aku paras gunung berapi 8 tingkat.Cam babeng lagi apebile aku ternampak biji2 cam kacang kononnye tp merasekan pelik apebile ia berwane hitam hijau kulat sikit2. Bau jgn disembang jangn dikate,sudah tentu harum semerbak taik MIDON.Jahanam..smlm aku punye la puji kau berak lam bilik air pandai..lepas aku kasi kau manje punye manje punye manje lagi tgok2 kau kasi hampas taik kau kat bilik aku.Naseb kau la xberak atas tilam aku.Tp kau berak atas fail agama aku! wahhh...aku tros buang fail tu..seb bek die tak kencing.haiyyooo...lagi pening aku nanti.Pasni warga umahmate aku plz jgn lagi kasi kuceng tu masuk.Aku tanpa belas kasihannye melarang same skali bg die masuk da!Especially cek NANA teman setido seranjang yg suke rampas bantal pelok aku ketika beradu. Memang sifat pengasih itu penting tp bukan pade penabor taik dlm bilik kite.

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea