Tuesday, July 13, 2010

1st day at college

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:25 PM
gamba hiasan only



arini suda bermule kelas..
tp tadi g kelas pengajian islam xde plak ustazah nye datang
meeting maybe
Ustazah Syarifah bakal menjadi pengajar kitorg

kelas FHND 3D tadi sarat ngan jantina perempuan
yg lakinye 5 je maybe
yg juge rate2nye sume bukan klas aku yg dulu
kecuali fatyn artyqah

kesian die yg menjadi sisihan kelas tu
aku rase macam kejam pon ade
xpela fatin..akak kan ade

cik hisham smlm cam da muke menyampah tgok aku
sebb xkasi tau die yg aku da dok lua
manela aku tau
i tot if xregister asrama so otomatis jadi outsider

maapla pak hisham..saye enggak tau
mesti kena blacklist pasni
rate2nye result asrama suda kua..
ade yg tau leh masuk ke x..

kesian juge pade nad and sue..
tinggal 2 org la pasni..
aku plak baru tau yg diorg tu dok blakang umah aku je pon
apesal ha sume nk dekat2
adoi..
xleh juge nk ade privacy sket

suda2la cakap pasal hati..
aku xske n makin xsuke

cafe makin sarat ngan manusia2 baru yg bname junior
makin ramai plak intake die amik kali ni
rase cam nk makan pon da xde tempat da
pastu makin bising jangan ckpla

muke yg perak betaik lalat penuh pon ade
cam nk expose pon ade
cam pah bedah pon ade yong oi
of kosla bile aku tgok muke2 yg aku xske
aku akan pandang qusya n die pon pahamla muke taik aku tu

rupenye smlm ade rokol kat asrama
dengar2 cte pakai slendang akan dimansuh pasni
vavi gakla..abis selendang aku yg bebanyak tu nk watpe..
lapik meja kat KPM tu?
hantu betol..
apelah salahnye..sibok sangat hal org..suke la nk pakai ke x
at least da pakai tudung da tu
pasal xpuas ati mmg xpayah ckpla..
aku nk lilit ke nk pusing2 atas bawah sana sini ke
kepit ke suke akula
biala aku kan outsider..

skrg ni keje aku kalo nk makan just msak je kat umah
murah sket kos makan tu
xnk aku makan kat lua je
save bajet sket
da dok lua ni paham2la

wahahha....
suke akula..
well, today aku pon tadek benda nk nulih ni
just dat.

tq






0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea