Sunday, July 18, 2010

mereka bemandi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:36 AM





plan yg last minute mmg salunye menjadi rather than plan awal2..
then begitula hari ni yg berlaku secare tibe2 kalanye aku tgh tdo siang
panggilan tlepon kacau mimpi aku yg tah pape
but seyes ngantok gile..
"jom siap2 g waterfall"

owh...ngantok gile baban la..
xpela..siap2 punye siap..
lupe plak aku xmakan lagi arini..
perut da berseruling pelbagai kod panggil2 utk menjamah
ape2 je yg bole diratah

yg diorg pon siap ala2 artis lambatnye melampau2
membuat kesabaran aku redha je ngan diorg ni
kul 5 kot kitorg gerak dr umah
sampai ke destinasi dalam 6 petang
diorg jela mandi mande..
aku xle..

diorg pon satu..
apesal la xkasi tau nad,wani sume xikot..
aku ngat diorg ikot bagai..
tu yg cam kompiden je ikot..
amik ang..aku sorg je..
tp xpe..diorg sume cam adik2 aku..
kecuali mamat yg perasan mude tu..
tau2 jela sape..

wahaha..
pegi n balik aku yg kononnye lesen full ni padahal xde langsung
yg drive motokar viva hitam tu
aku nk mandi td cebenanye tp diorg plak bawak tempat yg cam
lubuk2 tu..
mmgla aku pandai berenang plak kan

tp aku sorg la plak yg mmg paling obvious kelihatan pempuan di situ
membuat kan keseganan aku timbul di ULU KENAS tu

well,pasni korg plan la betol2..
janganla wat aku etrsadai sorg2.
huuhu..
sebb bile aku sorg kompom aku yg kena jadi pentangkap gamba
jurufoto sementara plak di situ

dats all..
tq






0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea