Wednesday, July 28, 2010

ustazah oh ustazah

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:06 AM


owh tak tak tak..
kaw2 ngan selambenye ustazah itu memerli aku
mmg die xtengok aku
tp aku tau..
aku nk wat note pon cam...mak ai..
bayangkanla awal2 sem da kena aim
gile ke ape
benanah telinga kalo tiap2 kali gini

sabar jela
"tgok org mati,kalau asyik nyanyi je,mati nnt pon asyik nyanyi je"
makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....

aku da..kalau rase nk tegor org
ade kot carenye
ni perli2 anjing bagai
cam c*bai

pastu asyik ckp pasal nyanyi je
"suara tu aurat"
makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..kena lagi
pastu tgok aku plak
aku da taula
makkkkkk...
seb bekla kelas sejam je

ala ustazah,saye tau ustazah banyak ilmu agama
tp jgnla perli2 anjing gitu
saye xsuke
anjing gonggong pon saye leh tahan lagi

saye xnkla tiap kali abis kelas agama asyik bengang je ngan ustazah
pastu wat entry tiap2 kali kena nganjing
oh xmaula ustazah
ape ustazah nk saye ngaji depan ustazah 24 jam
baru puas ati ke

ala..ustazah plak tu..
saye xsuke ngumpat ustazah
tp kali ni saye ngat2 berapi
ouh..xsuke la..
nnt ape saye blaja xberkat plak

maapla.saye bengang skrg ni
betape bengangnye lagi
sebb kelas awal sem lagi..
n 1 sem akan mengadap ustazah..


tgok muke bby ni pon saye da tensen
rase nk pukol pon ade
gara2 geram ngan ustazah
better saye tulis entry ni dr saye gado2 ngan ustazah
sekadar nk lepas geram aje

ouh.thanks jela.
salam~~



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea