Friday, July 16, 2010

fuck face

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:14 PM
kau kot..



perangai die yg cam lepat pisang busuk tu membuatkan aku lagi menyampah sampah kat die
aku seyes xsuke..da la tu..se***a* ngan aku...
aish..kalau minx tolong bukan main lagi menyendeng kat aku cam monyet
baik ckp nye..tp seyes die longkang..
yg mcm kat tepi rumah aku tu..

ape aku nk buat perlu ke demand..
nk tegur segala bagai sume..
heyy..ak xkacau life kau pon kan..
ko nk wat ape ke ade aku bising x..
cma shial la pempuan tuh..

i was thinking if she can stand by herself..
like others..sebenanye die xleh pon..
just see jela..
aku tengok da la cam kacau bilau je..
seyesla aku xsuke ngan ko..

halo kakas...kau tu da la bersandar pada org..
tp jgnla sandar lama2..
kena la ingat sape kite..
ko ingat ade org len tunggu kau ke..
kau sape..kau bagi ke x gaji kat mamat tuh..
xpon..xkire la mamat ke minah ke..
asal pakai tp wat xtau je..cam brg tu kau punye..

betol la adenye ckp X tu..
kau tu da brubah..
tp aku pandang kau..
sejak aku kenal..brubah ke x ke..same je..
but u gettin worse la...n aku da naik sangat2 menyampah..
u have to change ur self be4 change others..

aku kemarahan ni sebb kau tu wat prangai yg macam babi
muke kat atas tu bole x disimilariti kan ke muke kau
tp sebenanye xpon kan..
tp kalo ko nk agak2 muke ko tu mcm kat atas..
nah bole je..

tp aku xbekuasa atas sume tu..
kau kau kau..
benci kau..



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea