Sunday, October 2, 2011

nobita and doraemon dah tua

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:50 PM

si tua nobita and doraemon


cerita doraemon memang menjadi cerita idaman sejak dri kecik dah hmpir 18 tahun tgok cerita ni sampai sekarang tak jemu jemu. memang cerita ni disuap oleh mak ayah aku dari dulu lagi sbb cerita ni je la yg pling syok skali pun di tengok. and kalau tgok cerita ni sampai sekarang mereka tak tua tua. bagus betul sketcher.

memang kaya laa si Fujiko F.Fujio.

imageimage



3 comments:

Nini Hartini said...

doremon dah tua sgt menakutkan. haha

norzillawatie binti zahidin said...

hahahhaha......kalau suara sama gak xtau la.hahah

Addin said...

ahaha nice :) tapi kenapa scaryy je tengok .

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea