Wednesday, October 19, 2011

P.Mampos

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:09 PM


picture credit to: Azril Razali


kepada org negeri sembilan, orang sabah yang duduk di perak ni nak tanya, betulke ada signboard macam ni. ahahahaha. kelakar siyot.

P.Mampos!

haha

imageimage

10 comments:

HaiDa HiDa said...

betul ke ni?? orang kelantan yang duk kat perak pun nak tahu gak.. :)

amranaiman said...

mane ade :D tipu potoshop ni :P

Anonymous said...

mane ade tipu semata2...

zaly said...

kah kah kah... best picture....

norzillawatie binti zahidin said...

kan :D

xtaula. hebat jugak photoshop ni kan :D

dwaty said...

saya org sabah yang duk putrajaya pun nak tau juga.... napa tak pernah nampak signboard ni???

nurkaloi said...

erkk sure takdo hahaha

norzillawatie binti zahidin said...

hahahah......memang kelaka la nak buat cane

ain dzaya said...

betul ke ada signboard cam nie?
ain yg stay kat perak tak penah jumpa pun...hohoho

PinQib said...

haha.. sensitp dak???

emm...
header comel gerak3

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea