Saturday, October 8, 2011

sedih lagi :'(

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:59 AM

sayu.pasti
sedih.pasti

hiba.apatah lagi

di sini kita membuang makanan lebihan lalu menjadi sampah
di sana mereka memakan makanan yang telah menjadi sampah

dan selalu kala, mereka bersuapkan pasir
bersuapkan rumput yang dah tak menghijau lagi
asalkan dapat menjamah, mengunyah

ampunkan dosa2 mereka
Ya Allah.

share jika anda seperti saya
=.=


credited to :thu hainzaw

imageimage





3 comments:

RedVixen said...

sedehnya.... betapa tak bersyukurnya kita....

farhan said...

kesian...kita perlu bersyukur dgn apa yg ada..kdg2 manusia ni merungut mkn tak sedap,makan benda sama tiap2 hari,kat somalia tu nak makan takde makanan,kalau nak tau mcm mana susahnya cuba try takyah makan satu hari,baru tau lapar mcm mana...

Anonymous said...

red: that's why
farhan: kalaula kite ni jenis yg selalu bersedekah and bersyukur.hummm

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea