Monday, October 10, 2011

tak menarik walaupun awak kawan saya

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:18 PM

gambar hiasan sematamata

macam tak menarik

macam takde keje lain nak buat
macam takda baju laki yang muat
nak jugak baju yang ketat
tak takut ke tumbuh ketuat
tau tak korang meluat

mengata
yes i do suka mengata
but diorang lagi mengata merata

stop
macamana? sebb diorang mmg tercelop

tak suka
pertukaran terbuka
barang sndiri tolongla jaga

tak suka
korang bertukar rupa
sebb korang boleh jadi insan berguna
korang je taknak percaya

dari aku suka
aku jadi ternganga

tapi kadangkadang
mereka juga membangkang
sebb mereka bernaluri umpama tak berpedang
paham2la maksud "pedang"
takkan nak sebut "batang"

saya ada kawan macam ni
dia yang paling paham hati ini
dia yang selalu gembirakan hati ni
dia jugak yang salu pujuk hati ni
gosip sana sni
pasal laki bini

tapi satu perkara
saya tetap tak suka
awak sebegitu rupa


imageimage





4 comments:

----- ----- said...

haha~~

Shorim Kasih said...

hanya mampu tersenyum...nak kata skit jg la..haha

norzillawatie binti zahidin said...

hahahha.bolelaaaaaaaa

ain dzaya said...

harkkk!harkk!harkk!!
geliiii dowh!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea