Sunday, March 24, 2013

alhamdulillah rezeki

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:28 AM

assalamualaikum wbt

2.28am

aku nak bagitau tapi aku tak mampu. kadang kadang sembunyikan perasaan ni dalam hati macam letakkan diri dalam tong sampah yg terpaksa tutup hidung sendiri dengan bau bau sampah ah keliling pun sampah. keluar tong sampah pun rasa macam sampah juga dengan angin angin yg ada. semua macam sampah! patutke aku judge begitu?

sudahla zila. lupekan sengketa. 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sabtu baru ni, aku ke wedding kawan aku Wan Nur Atiqah. ni kawan aku dari kecik dari darjah 2 lagi kot. ko bayangkan umur kami skrg dah 24 tahun. dulu aku penah kawan ngan dia salu pi umah dia sebelum nak pi sekolah. best gila. mak dia pun baik. semua keluarga dia baik baik. apepun wan sori aku xleh lama ke wedding ko, sbb aku ada acara lain lepastu. and dalam diam diam terjumpe plak schoolmate gossipmate bisingmate aku si kenet ni Normi Zarifah cadbury cadbury so sweet. hehe. makin bulat! i miss u normi!

Photo: Terjumpe si kenet ni kat sini.rindunyeeeeeee :)

bila terjumpe mmg macam mak jemah tak penah jumpa anak dia. nomi! zila! ohmaigod. best gila betul jejumpe kawan kawan lama tak jumpe ni. i love you nomi harap boleh jumpe lagi. and aku juge tak leh nak lama. and yang gila nye jumpe nomi, dengan langsung tak tanye kaba aku sihat ke tak, dia terus mintak kamera nak tangkap gambar. bertuah betul punye budak. hehehe. buat tatapan dan kenang kenangan senang nak bagi kenal anak anak nanti. hahahhaa. comel nomi ni. bising dia pun comel. tapi bila dia gelak, ish ish lagi comelest!

then, lepas je ke balik dari wedding tu, aku terus ke satu tempat ni ke program Astro Fiesta Mesra Belia di Sitiawan, Perak dan aku melibatkan diri dengan aktiviti di sana dalam pertandingan karaoke. mmg best. dengan  19 handalan handalan karaoke yg masuk, aku agak tergugat, bila la aku nak menang ni kat manjung. i tried myself how far aku boleh pegi, asal masuk je tak menang, asal masuk je tak menang, kalau dapat pun ke final aje. so bila nak berubah kan asyik tak menang je. so aku pun dapat nasihat dari sifu sifu yg nyanyi, aku belajar and aku belajar dan cuba juga ceburkan diri lagi skali mencuba nasib dalam pertandingan karaoke.



alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi, atas sokongan kawan kawan yang hadir, dan dengan lagu yg aku bawak dalam pertandingan tu, Di Persimpangan Dilema - Nora mendapat tempat di hati juri and aku jadi Juara Karaoke hari tu and bestnyeeeeeeeeeee. tq semua :)


tq pada kawan kawan yang datang like wan and wawa, meor, abg omar and bini and anaknye, dayat, fizz cizudin dan adiknye aten dan balaknye lan. time kasih yg sudi datang dan tq juga pada kawan kawan yg terjumpe yang turut bagi support. tak lupe juge pada ibu belia dan anaknye wani dan haikal dan opahnye juge yang turut menyokong dari belakang ketika tengah menjual barang2 rotan kat situ. so sweet. dan entah sape sape lagi yang aku jumpe yg turut bagi sokongan, terima kasih tau. 

dan selepas dari tu, aku pun gatai kena la tangkap gambar kan. ehehe. so kali ni da menang karaoke and after this aku kena sediakan diri dengan Battle Of The Band di Langkap pula. so aku tak tau la kan ape nak jadi nanti sbb masih lagi dengan prektis. hopefully korang doakan kejayaan aku. hanya Allah saja yang dapat membalas budi kalian semua. terima kasih sbb masih ada yang sayang saya. terima kasih mak yg turut bagi sokongan.

sayang semuanya. dari saya
OHZILA

imageimage

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..apa lg jom karok..hihi

norzillawatie binti zahidin said...

hehehe jom le hehee

N. A said...

waaa!! tahniah! :)

N. A said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hello to all, how is everything, I think every one is getting
more from this web page, and your views are fastidious
in support of new visitors.

My web site :: montare usi

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea