Wednesday, September 22, 2010

keje banyak

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:26 PM
keje banyak menimbonnimbon.ape tah hidop blaja cang gini la nasibnye. belom msuk HND lagi kau da ngeloh, nanti pasti kau rindukan saat2 blaja. so masa tuh jgn terhegeh2 baru nak cari assignment. sebenarnye. tade benda nak dipostkan. saye cume mahu kate, trime kasih nasi lemak. saye lapar dan makan dan share bersama shabat baik, syed. time kasih saya tau die tadek duit macam saya. marilah kite makan sama2. trime kasih sponsorer. saye kesian tgok mereka bertungkoslumos berpelohpelohan membuat law. saye tahu masa saya akan tibe jugak nanti. so korang simpanla assignment korang utk reference aku dan wan pada masa akan datang.wan jangan mara.

kadanagkadang bile da mngadap fesbuk memang payah nak tinggal. jadi banyak keje tak siap. jangan contohi saya. saya bukan bagus walaupon da cuba banyak kali. agama pulak banayk note kena buat kalau tak nanti masa exam nak baca note ape. final bukan makin jauh tapi makin dekat. takot takot.

da tau takot pi la study. ye nanti aku study. minggu ni pulak kena bukak booth. adess. cmane. peningpening sangatsangat. kenapa ye tadi miss hasnah tgok aku macam tak puas hati. mampos la esok dalam kelas die sound aku kot apeape tah. takot plak aku.biarkanla.aku rase tak buat apeape.

da la. saye tak tau nak taip ape. yang saya tahu. saya mahu sambung main gitar. mari. byebye.


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea