Monday, September 20, 2010

mak cepat sembuh yea

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:06 AM

kite ta boleh nak elak bile sesuatu perkara itu terjadi sebab dalam Al-Quran ade kata 'kun faya kun'. bermaksud, kalau Dia kata jadi, maka jadilah. mungkin ada hikmah ni sume. mak saya dimasukkan ke hospital. kenapa? sakit apa? xtau lagi tapi ape pon, harap mak cepat sembuh. tibatiba je hari jadi surammuram. sedih tengok mak nangis dalam pelukan aku tadi. along sayang mak. mak cepatcepatlah sembuh yea. ta senang duduk along blaja sini. kesian adikadik kat umah tu. waiting for you to come back home. bukannya dodok kat wad 9 katil 10 tu lelama macam tunggul. ah sangat ta best!

because the real life is only at home sweet home!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea