Thursday, September 23, 2010

simbol fuck semakin mesra alam

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:15 PM
ni la yang patut kita contohi kawankawan semua.tu la sebabnye juge kenapa jari itu dipanggil jari hantu.mereka sangat seronok menunjukkan simbol itu kepada public.dengan keadaan bertudung mereka disimbolikkan sebagai apa ha?memalukan semuanya. nak kata bodoh tgok pakai baju skola.agaknye berada di kelas paling bawah skali tak pun kelas pemulihan akhlak barangkali
skolah mana kah ini. aku rase takde pon macam skola aku.nasebla.kalau skola aku malunye aku dibesarkan di skola tu.ish pandang skali pergh cam xpecaye pulak mereka ni sebegitu. pandang 2 kali bia betol??pakai baju skola plak tu.pandang lagi and lagi mulut hati terkumatkamit
menyumpah mereka dari atas sampai lah ke bawah korang.durjana punya budakbudak.
"budakbudak ni macam best je kalau aku ajak gado"
kata hati aku. ikut hati mati ikut rasa binasa. apa bole buat? tgok dan keloh mengeloh berpeloh
7 lawan 1...xpe.backup aku blambak. mampos budak2 ni.tolongla jaga la kemelayuan korang tu keIslaman korang tu. da rupe cam takde agama langsung.janganla jadikan anak anda sebegini kelak pastikan mereka diajar pelajaran sivik dan agama yang baik ye kamukamu sume. jangan jadikan perkara ini indah di mata alam menjadi budaya kita semua samada mau greeting orangorang ka apa ka. ok?
FUCK!

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea