Thursday, November 25, 2010

kesal ku kerna paper

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:47 AM

ape kes lagi merasa resah gulisah gundah gulana di malam hari
memikirkan masalah yang sama berlaku pg tadi
sedih lagi nangis lagi dah macam dambaan pilu
nak kasi semarak lagi bile dengar launganlaungan hiba dari lagu2 sedih
tapi kire macam xmasuk la sebb aku bukannye putus cinte
tapi aku putus harapan sebab paper aku tadi

perlu x lagi aku pikirkan sebab bnda da lepas
kenangkenang da xkan datang
ape pon sabarlah wahai cek zilarock
cek zilarock pon tahu menangis oke bukan tau marah2 or ketawa ajesaje
kesian adik2 aku kena marah gara2 rumah bersepah
walhal sebenarnye aku masih ade perasaan bengang
tahap lipas kipas susah mati katak puru bertakung

apepon terima kasih awie ucapkan opsss..cek zilarock ucapkan
sebab ade juge yg sudi menghulur nasihat dan simpati serta
menyampaikan rase empati kepada saye ini

ape2pon untuk menjadikan segala benda ini tiada kena mengena
dengan perkara rumit gampang ini
aku dengan gilanye terbayangbayang lagu ni masa buat exam tadi
tu pasal lah xlepaslepas xcukupcukup masa nak buat esei
jadi alkisahnye-macam haram-

nak sedih,pedih buat ape.redho.samela seperti puntung rokok
dibuang ke dalam longkang berlopak
bolehkah dikutip lagi?kalau boleh kutip sendiri.aku xnak.
berkendong berceceran skali pon aku menangisi keadaan
seperti lah slalu dalam iklan tv berkumandang dengan suara laki2 ganteng ghoyak gini
"sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tak berguna lagi"

*kalau nak layan lagu kesal by Ella pon bole
jeritlah kau pekiklah kau melolong ulang kesal tu banyak2 kali bole x
efekkan kau punye markah nanti*

oh shit oh fool oh nickempoop!!hehe..nak tau ape maksud
tanya madam hazalinda or google it urself
apepon.jadikan lah ini sbg amaran kepada anda
jangan buat lagi oke cek zila.

sambil2 tu jomla layan lagu gila ni.aku nak bawak nanti walau tekak separuh jalan
tajuknye "jawaban Bunga" by Yelse


jangan cakap aku jiwang nanti aku sepak korang
kalau nak penendang pon bole
silekan
-tq-

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea