Monday, November 1, 2010

pertandingan karaoke

Posted by norzillawatie binti zahidin at 4:53 AM

minggu lepas kan aku pi karoke kan.dapat masuk final o yeah!
ni masa saringan
aku bawak lagu aishah
camar yang pulang


alhamdulillah dengan lagu ni aku dapat masuk final
and aku antara 12 dat being chosen
so final pada malamnye aku bawak lagu nike ardilla
mama aku ingin pulang

a

tapi biasalah kalah menang tu adat
and aku kalah
hahaha..xpela..sebb aku mmg salute pada yang menang tu
aku ni amnela tau ape2
tau nyanyi je
nak ajdi performer bukannye senang
kena ade showmanship yang baik
baru leh jdi best performance
kan??

well tengs to incik otoman yang salu support saye
mak saye and adik2
and juge faiz ridzuan yeh
tengs

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea