Tuesday, November 16, 2010

selamat hari raya haji

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:09 PM

ini bukanlah post wajib tapi dengan niat yang tulus hati saya mahu wish
Selamat Hari Raya Aiduladha atau Hari Raya Haji atau Hari Raya Korban
lantakla janji maksud ada sama jangan banyak tanya

okep.seharusnya sama2 lah kite bertakbir untuk mengangkat puji2an kpd
Maha Esa.Takbir!Allahuakbar!

oke itu adalah kata2 semangat sewaktu kat sekolah teknik dulu
tapi sekarang aku perangai macam jahanam
maap.tutup cerita.

::::: saya budak baik lah :::::

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

arakian untuk cerita selanjutnyata
saya mahu mak masak daging masak kicap.saya sangat suka
suka+suka+suka



oh harap2 mak masaklah
masaklah mak+masaklah mak+masaklah mak
ok da sebut 3x jadi mak mesti masak oke
tq mak

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

setelah itu
sekian


ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea