Tuesday, November 30, 2010

my 1st day at USM

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:00 PM
ok ni da sampai USM


dalam bus..


lagi


ni bukan mesra alam
ni pelik tapi benar


untuk menghabiskan sisasisa bateri di lappy amirul afifi saye ingin menadah sekilas cerita di sini
well...welcome to PENANG!!!

sekarang berada di atas jambatan tersergam tersohor terpanjang di Malaysia
bukan sebarang bridge ingat bridge longkang ka.bukan.bukan.
ini baik punya bridge.kiri dan kanan saya adelah cik laut n cik bot bot.
saya da konyot2 mata saya mmg betul saya da sampai Penang!yeah!
i'm on my way to USM with the team.Perak Team 4 pesta sukan dan kebudayan belia negara peringkat kebangsaan
bangga nih.bangga woo!!


well, i take part in Dance Competition
jadi wakil perak bersama rakanrakan like Amirul Afifi and Syed
and the other kids were awesome
sangat gedik2 and look alike cheerful lady!
and the men plak sume ala2 gile n of course i like them so much
terima kasih mengajak saya masuk.
sori to ary,aku mmg tarak tau apa2.
ok.saya da masuk ke pulau. i do miss every inch of the land,the grass pergh ayat xnak macam kumbang

oh oh saya da sampai USM lah!da masuk gate.
welcome to USM.weeeeeeeeeeeee...
ape pon i miss damn much much budak2 boria uitm pp dulu masa kitorg pertandingan kat sini
(aku ex-UiTM yang tak terkandas oke)

for the next update,will be written tomorrow
insyaAllah.


dengan kak nad n syed



ok.kak nad unstoppable gedik

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea