Wednesday, November 17, 2010

teman sebangku sekolah

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:30 PM

"masa kecikkecik salu cakap bile la nak jadi besar,
bile da besar, ala nak jadi kecik balik"

ini berlaku kerana apabile berjumpa kawan2 masa skola yg da bertahun xjumpe
rasa macam nak gado2 balik, rasa macam nak main kejar2 balik
belajar sama2 dalam kelas
seronok..tahu??

dajah 2, 3, 4, 5 dan 6
aku xamik darjah 7 sebab aku dapat tawaran masuk tingkatan 1
janganla cakap aku pandai da rezeki aku
terima kasih cikgu
toce!

tapi da best moment masa kat skola rendahla
masa tu bodo2 lagi dok main tam tam plom la
main tun fatimah la ape kes?
ice and water la..macam hide and seek ..korang ingat??
aku kat skola keje main kejar2 je
dah tu kehebatan aku
tapi masuk lumba lari kalah gak
oh yepp..satu lagi..main pepsi cola..
ala dok pijak2 kaki orang..rindurindu

gerangan rakan2 yang pandai yang salu bimbing ak dalam kelas
aku pun pikir balik
macamanela dalam kelas aku bole dapat num 1 num 2 senang2
masa dajah 4 5 6 jadi bengap seket
pastu cikgu xlantik aku jadi pengawas sebab
aku "pendek" gile. i repeat "pendek gile"
and die takut bukan aku yg buli budak
takut budak yang buli aku
terima kasih Pn. Zaridah Zuber
saye rindukan cikgu
miss the moment masa cikgu ajar saye mnari dajah 2 and 3

kenape teringat2 ni sume??
da 2 3 malam 2 3 hari aku lepak ngan diorang2 ni
amru, faiz, yasir
karoke xingat dunia main 20 lagu 25 lagu hari kedua
2 hari bertorotsorot nyanyinyanyi
masing2 melepaskan kehebatan masing2
adekala kelakar gile



faiz gile


si faiz gila orang kaya kalau nyanyi nak style
kalau lagu jamal buat sore jamal
kalau lagu spider buat suara tam spider
ape je lagu janji sore mesti nak sama ngan penyanyi tuh
hebat2..
opsss terlupa die cube menaikkan point die dgn mjadi hero apebile
aku terlupa nak amik beg dalam bilik karoke
terima kasih sebb jadi hero beg aku ye
and terima ksih blanje aku karok..hehe
nak lagi...nak lagi....
pi singapore jangan luoe bawakkan singadoll tuk aku...



yasir,me and amru


si amru teman sependek ketike sekolah nak nyanyi plak layan rockcangkul
kenapa cangkul?rock kapak untuk penyanyi sebenar
untuk penyanyi tipu kite kol rock cangkul
oh suara anda bole tahan..jom nyanyi kasi 'gemuruh' lagi!
biar sampai ke 'bunga angkasa'..
die memang rock habis...tapi org panggil a.m
bukan sebab AMru...tapi sebab "anak manja"
oh dasat ye..

oh ini si gila lagi sorang si wajie gler gler bukan wajie geli geli
maap ye bukan saye yang manfaatkan nama tu ye yasir
kalau gelak pecah dinding kedai mamak
anda jangan sedih2 mengenang nasib bujang merana kerana seorang wanita
tak payah kau nyesal lbih2 layan lagu 'di ambang wati' konon
buat ape?xpe..kawan2 ada untuk hiburkan anda
jangan sedih2 sebab bunga itu x sekuntum
bile sekuntum banyak pula kelopaknye
gitu ok yasir...yeke yasir~~~ohzila ke ohtidak???heheheh
b chill b hepi and then go for lucky!

hoho...kisah2 disematkan dalam kepala otak masing2
mana ehsan!mana hazwan!mana lagi mereka2 ni!
kalau lepak skali hancuss lah bersepai gelak tawa
pecahkan hening siang dan malam
jadi saya harapkan agar 'projek besar' saya menjadi
menjadi dan menjadi...



ok.korang bile cuti menjelma...
roger2 oke!!!!!



ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea