Tuesday, November 16, 2010

meeting reu manjung

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:31 PM

nampaknya da 2x meeting da dilakukan oleh kamikami
4 da reunion lama da xnampak wajahwajah persekolahan mereka

ada farahi, rafizi masud, pak aji(ak da salu tgok), syazwan nazmi, ikhwan(pon sama),
afiq hazim,syed khalis and macam ade sorg lagi aku lupe
sapekah ekkk

tapi ni masa 1st meeting on 15th of nov kat dj lumut(maple)

ok reu dijangka nak buat on 11 of dec
but ade problem di klgn mereka2 yg lain


jadi 2nd meeting telah diadakan di marina wing lumut
makan abc konon
tapi tahukah saya janji pukul 5
tapi saya datang 6 lebih
maap saya ada masalah kesihatan wanggewangge sori amma
tapi ini bukan atas kesan2 tongkat ali yg aku minum ngan korg on 1st meeting


so tarikh telah bertukar kepada 15 or 16 december
oh sapekah yang ada pada 2nd meeting
adelah kaum hawa si rosalia,aqidah and aida
farahi,rafizi,yasir,amru,pak aji,faiz
tu je yg mampu datang sebb ramai lagi yg xabis exam
aku pon sama


jadi for the next meeting akan diwarwarkan lagi oke...
trima kasih



ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea