Monday, November 15, 2010

7 things about me

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:38 AM

terima kasih diucapkan kepada pengunjung2 terhormat yang sudi lah
menjengukjengak di halaman belog saya
dan tak pasalpasal tak semena2 saye di tag oh!!
oleh cikleya kite lorrrr
trimaas syukran ya jazilan eh

die meminta saye mengkasi tau 7 things bout myself
wahhh..macam gerun beb

ok here i am


1. i love music and i can sing as other people say and i can play guitar but it is about ~just nice level..xterer ma macam sham kamikaze yang saye gila-gila cang cang tabik!!




2. saye sangat suke number 7.ntah kenapa.tapi banyak hal kehidupan aku related ngan '7' ni. they said 7 brings luck!




3. mahu tgok saye baran dan meletop.silelah bagi saye marah dan you tahulah sendiri nanti..jadi silekan anda cr pasal ngan saye




4. saye suke laki berjanggut tapi xsuke laki bermisai dan berjambang 1 muke.tahle.



5. i was born to be a perfectionist person.and that's me




6. i hate superstitous person and bodoh tapi bengap pastu blagak plak tu




7. saya sayang keluarga saya so muchhh!



ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea