Saturday, November 6, 2010

kenduri kawen dayah salim...

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:34 PM
6hb november 2010
sabtu
taman samudera num 188
blakang bank muamalat dekat2 billion
seri manjung,perak

korang jangan terkejot sentap macam nampak kuntilanak
saje tulis post kawen dayah salim<--na omei
padahal abg die kawen
kami masih muda lagi yayayaya ok..
masih mahu have fun dengan kawan2 sekerabat
yang bertumbesar dari kecil hinggalah begini kejadian kami

agak lambat sedikit tiba di lokasi sebb saye menunggu cik ikhwan
datang menjempot tapi xpela
ape2 pon trime kasih sebb amik saye ye mista manager
manager la sangat.ni sume gara2 si batu api pak aji
gara2 mahu aku nyanyi sangat2
dah tahu aku kalah kat final lagi nak suruh aku nyanyi apsal
ape2pon bile jumpe mereka2 ni rindu jadi terobat
kala2 masa dajah 4 5 6 dulu di SK Seri Manjung
wahhhhaaa
jadi inilah saje ketulan2 yang datang

konon2 nak jadi dara pingitan
hot2 lah blagaknye


orang lain pose macam mak datin hot
kau sorang pose macam kucin


ok.ini saye setuju!


tu antara jejaka2 terlindung di blakang
oleh dara2 dari majalah *dara*
apakah?


ikhwan,pak aji,nadiatul,fairuz,sherah
and sebenarnye
ade lagi yang xde dalam gamba
mista amru and faiz ridzuan

ok.jadi alkisah nye kalau nak tahu
ni la jemputan orang kawen yang plaing lama aku pi
macam dayah plak yang kawen
padahal abg die

bercerita pok pek pat put pit
bergelak sakan kisahkan banjir la, citer2 lama la
mm seronok jika dibawak beringat
ade yang da sampai putus fius bile nak ingat2 balik cite lama
ade yang dok gado pasal kompang masa tadika
si ikhwan n si pak aji
lantakla korg

nadia fairuz ngan sherah da chow da sebb lama betol tunggu turn aku nyanyi
so yang menjadi tinggalan lah yang dok lebey2 borak2
yang si faiz tah2 melalut ape2 sembang
yang si amru dok mnegkisahkan hal 'kawan' kami
yang si pak aji and ikhwan sebok dok gado pasal kompang
ntah pape bole masuk citer dayah kadzim main kompang masa tadika
klaka mmg la klaka
dayah si tuan rumah tumpang gelak semata tau ko penat makcik
*-ni bukan sesi mengumpat ni sesi mengimbas-*


biasala i was the one yang tak bole stop cakap=*laser*
sume orang panggil saye itu
bergosip sakan sume bole jadila
siap2 majalah mangga mesti approve aku jadi wartawan pot pet pot pet die
konon2 nk kisahkan berita sensasi artis2 sekarang
wahahha
-*oh rupenye saye berangan*-

ok sembang punye borak punye cakap
tetibe we talked about reu
our reu batch '89
so saye diminta menjadi organiser
oh tidak.saye tak janji tapi aku usaha la wey
okeh papehal aku roger melalui fb memandangkan aku ni
xdela num korg ramai2 so pliz be alert and gunekan fb korg sebaik2nye
jangan on tapi xbukak bek xpayah bukak oke

+ni bukan pesanan khas dari penaja+
oke

well, glad to met u ols
lots of luv
(^_*)y

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea