Friday, February 18, 2011

assignmentcore

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:49 AM

assalamualaikum *_*


ni la muke aku bile xupdate blog da bape lame gak la.ni la muke aku bile dapat esemen.esemen dapat 3.3 esemen.tau x 1 esemen pon da cukup tenat.kalau da 3 esemen nak panggil ape.pesakit gile.kompom rambut secantik katy perry jadi macam rambut acappan. bibir secantik lisa surihani kompom jadi sekeras papan. mata cantik jadi lebam. badan sihat jadi kepam.


time ni sume akan melatah.ape ke sikit punye hal pon akan diamik kisah.tu pasal nak menarah nak marah xtentu pasal.yang period kompom perangai macam org period.when the moon hits the women, jangan kan Triple H, The Rock pon takut tgok.tak terlawannye.begitu lah kisahnye.dulu nampak esaimen.HOmaiGod!sekarang.nak style melayu lelebih.OH Mak Kau!biaselah, kalau da terjebak dengan citer Kak Limah, kompom behvior berubah.hahaha.xpe.martabatkan citer Melayu kiter.yang penting aku Ohzila.


aku hepi go lucky.suke gelak.suke baca buku shin chan pastu gelak sorg2.ape bole buat.tapi bile aku mngamuk.orang xpanggil aku ohzila.orang panggil aku Godzilla.tapi xdela sesampai macam panda atas ni.aku sayang kot barang aku.tapi kalau dapat orang camni ngamuk kat aku.aku tros kluakan surat saman kat die.xpayah pukul.letak harga saman mahal2.padan muke.kompom aku menang lah.nak try, pi try sendiri.

oh.aku sangat pantang bile aku sneyum kat sum1 especially pempuan la kan yang sekaum sejantina ngan aku ni pastu dibalas ngan jeling.ok nak tau.muke aku akan jadi camni :


and aku akan cakap

titik noktah.



agaknye bile da gile, camni la jadinye.maapkan saye.saye assignmentcore.


keep ur pen dancing. coz when u stop it, no where to go.


sekian

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea