Saturday, February 5, 2011

Contest Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:36 PM



hey hey geng.ade 1 kontes lah.bukan susah.xsusah kalau betol2 nak u! aku dah ditag oleh nusha ni. so rase2 tgh xde buat ape ni aku joinla kejap mengisi kosong2 dalam xde pekebenda nak buat.so, kalau nak tau dengan lebih berketrampilanjut lagi.klik gamba kat atas korang explore la sendiri. ok.



++++++++++++++++++++++++

berbalik ke kisah sebenar
=.+

kat bawah ni gamba aku ngan kengkawan g Johor.mmg seronok even bus rosak bagai xde minyak enjin prblem ekon sejuk hujan bocor.erghhhh..sakit perit sempit tapi best.seyes.dengan kawan2 la aku bersesak nafas bersama2 tido same2 **dengn pempuan aje**. makan sesame dan sebagainye.bak kate sekencing seberak sesudu segarpu.okai.







well, saya Norzillawatie binti Zahidin ingin menyatakan di sini bahawa SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA....

sape nak tolong kite kalau kite tayar pancit tgh jalan.mesti minx tolong kawan kan.kalau kau ade pakwe dekat bolela.kalau pakwe jauh?isi sendiri kat sini__________.

sape nak tolong kite kalau tetibe kau bocor tgh dalam kelas.pempuan je paham istilah bocor tu.pakwe kau??pakwe kau mesti la minx tolong kawan kau yg pi tolong kan.kawan jugak.

kalau xmakan xminum xmakan ubat sume.pakwe kau pujuk sampai nak mampos, last2 pakwe kau minx gak tolong kawan kau yang tolong pi bagi makan minum ubat bagai kan??

bukan xsayang pakwe, tapi kawan kan segale2nye.pakwe bole hilang.kawan xkan hilangkan.kan kan?so..vote 4 me!cewahhh...

saya ikhlas sayang kawn2 saya.kerana ikhlas.

=.='


saya tag pada mereka ni
zairi
tiqah
zati embong

sekian.maap entry saye lebih 50.xmenang xpe.tapi saye luah ape yg terase.ape guna saye blaja seuntai kate untuk dirase.sape ingat??sape ingat?



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea