Thursday, February 24, 2011

jangan bagi aku jadi hantu

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:50 PM


kan?bile kala lalu di tepi aku je, bole die cakap baju membe aku macam kain langsir alas meja bagai. buat ape kan kalau pakai baju merah mak ngah sakit mata pastu sanggul aku da tgok macam sebesar tempurung kelapa, yang nasi lemaknye plak da macam besar nasi lemak ayam berempah plak..lepastu plus lagi otak bukannye pandai sangat tau mengata orang sana sini.xpenah pon tgok naik pentas.kalau da banyak cakap ilmu keluar ape pon xjadi.sia-sia belajar sini 3 tahun setengah.mmg kau ni layak jadi penyanyi kabaret sapu je tau tak.

plus lagi muke da pakai bedak mustika ratu da sampai berangan nak jadi priyanka chopra buat ape kalau da muke berkepahkepah berlopaklopak. pulak da aritu langgar aku.langgar pakai nasi lemak die plak tu.keras! da macam pakai besi! cukup lagi dengan badan sebesar tenuk buat diri tu buruk ditengok.EU!plzla.kononkonon pariz gurls, tapi aiyyoooo....layak ke?

patutnye ko tu bukan jadi manusia, jadi setan. tau nak menghasut orang. kalau da dengan perangai macam tu, sape suke. xke macam kesian. mata cantik, tapi cantikke kalau da muke dengan kepahkepah tu.eee....perangai buruk mulut longkang, nak hina fizikal orang, nak hina baju orang, ok. dengan adilnye, aku pon mencacicibai kau sebegitu rupa.

dengan aku tolong jangan ajak aku bergado naknak dikala bulan mengambang ni.jangan bagi aku jadi hantu.kau nak bunuh aku bunuhla. dah mati nanti aku cari kau.kasi 'tenang' hidup kau.oke.

sekian.






5 comments:

teyqahd said...

hahah , ko ni comeyy laa , haha ,
metaphora yg ko gune tu sgt2 la hiperbola ,
heheh , sabo yea cik kak , tp klo kte ,
kte da bge pelempang dah , huh

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sabar kawan...

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

teyqah, menyampah ko tau dak.dala xreti respek org

senja: ape bole buat

Fatin Farhana said...

haha nak tergelak bace. i likeee :P

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

apela fatin

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea