Wednesday, October 27, 2010

abc frado

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:51 PM
kenape la gamba ni kecik sangat pulak.ok.wateverlah.one of my excourse mate di UitmPP dahulu kala mentagged kan ini pada saya di kala saye lapar dan perut bergeroncang berombak2 and pergh sedap.dan ia mendapat perhatian kawan2 saye yg lain out there.they knew it from fb la of kos.tempat penyebaran maklumat paling cepat and pantas.tengs 1000x to fb.rupenye my housemate si ili sangat kenal akan ini abc frado yg rupenye very well known di seksyen 2 shah alam. well, my fren tu,fiq pon dok sana and study sana.he introduced to me this abc and i and nana yg dok sebelah menyebelah yg masih lagi tak beradu da macam *gulp* *gulp*!how come la mamat ni tag kat aku time2 camni.hoho.
]
tibe2 ili datang tanpa diundang ke bilik mengkisahkan pasal abc ni.rupenye owner die adelah her farther's bff.lah katekan.ceyt.tempat ili blaja tusyen ngaja blaja sume.wah kau da merase dulu la frado abc ni.hum.

so, aku tetibe macam da terpikir nak jugak buat bisnes abc.hahaha.tibe2 one day aku bukak depan umah sewa aku ni,tup tap tup tap da bole pakai swift sebijik.ceh!bapak laku abc aku.hahah.akanku namakan abc aku masa tu "abc godzila" bia kasi meremang sket bulu2 kome. lebey2 plak aku ni berangan.but the thing is,biala aku nak merasa dulu abc frado ni dengan jayanye di Shah Alam nanti baru bole pikir macam2!ah sedapppp!slurppppp!

1 comments:

ili said...

hehehe...name uncle ni haji bakar..dr kecik ag knl dye ni..aku da merasa dr kedai dye kecik je kat section 2 sblm kws kdi tu kne roboh...then dowg wat lebey bru..hehehe..

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea