Sunday, October 3, 2010

taubat

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:31 PM


ohtidak. aku baru tahu esemen agama kena hanta minggu ni setelah berbulan aku simpan dan ternak dalam fail aku yang tak dibukakbukak. ambik hang. memang kena cari source lah at least 3 buku. mana nak cari pasal TAUBAT. ha tu la pasal. ustazah kasik tajuk plak xnk sentap plak aku. TAUBAT TAUBAT. tolonglah datang kesemangatan nak study nih. tahu ke tak test agama juge minggu ni and tahu tak ade 8 topik yang masuk. mmglah ram otak aku ni powerful boleh simpan sume datadata agama yang 8 topik tuh. mmg da mcam mesin basuh da kepala aku nih. kena cuci pale otak dari segala pk macammacam pasal dunia sebab kena baca ilmu agama yang menuju ke akhirat. xpela. mmg patot pon. supaya timbolla kedisiplinan yang tah pape pada aku ni.

esemenesemen, kenapa la aku tak buat awal2. bagusbagus. tahu tak juge aku kena hantar draf dulu baru leh wat esemen. mamposlah tak anta sebab mampos la nak dapat kosong. telor ayam. hantu la. ustazah maapkan saya, ari rabu ini saya pasti akan hantar. esok cuti tapi xcuti. paham? maksudnya, esok cuti daripada segalamala kelas dan kuliah tapi tak cuti sebab kena datang kolej untuk sambut hari raya yang dah sebulan habis hampirhampir. apela. mmgla kueh raya aku ade lagi tapi tapi sape da la ade mud nak sambut raya.

pakcik jusoh mahu sambut raye bersamasama studentnya biarlah. kami kan anak2nya. mmgla macam nak cukup syarat aktiviti kolej je nak sambut raya ni. entah apela..so minggu ni minggu agama aku. aku perlu berbuat baik sesama insan di sekeliling untuk mendapat hidayah. ape kes. kau nak buat agama baru nak buat baik. kalau tak bukan ke kau salu buat taik.hahaha.ceyt! alah. aku bukan salu buat jahat pon. aku bukan jenis suke buat jahat oke. org buat jahat kat aku adela.aku pon hidop cam orang biasa. nakalnakal sikit tu adela.

so kau orang sana dan sana yang baca blog aku ni tau tak asal time nak buat esemn je, aku xleh stop berfesbuking. i'm sloth ok. adoy. kaif. wat should i do??baca doa??insyaAllah. tapi kalau da malas gak cane?by hook or by crook kena buatla mem. kena buat. kau kena g library manamana yang bnama library utk cari source tu. mampos.

TAUBAT la ohzila!cayalah!

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea