Monday, October 18, 2010

polis mesra kah?

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:53 PM

ade satu perkara yang merenyakkan hati masa aku buat repot polis berkenaan kehilangan ID kolej aku di BALAI POLIS DAERAH PERAK TENGAH yg agak besar ye bangunannya semalam. aku rase sume org tau moto mereka yang hebat bunyinye itu "MESRA CEPAT DAN BETUL" wateverlah maybe something like that la but aku nak pointing kat sini the word of "MESRA".ok. mereka mesra lah sebab aku tanye diorg jawab, diorg tanya aku jawab. ok mesra kan.ok..lets see..

Polis pempuan : KPM pon kena buat repot ke bile kad matriks hilang?

aku : ye.mmg kena buat.lagipon saye nak final.

Polis pempuan : bile hilang?

aku : lama da but saye pon xprasan. saye prasan minggu lepas la masa nak amik test.


pastu pempuan tu bersembang plak ngan staf sekerja die..

polis pempuan : entah pape je nak kena buat repot. ngat kite ade masa ke nak siasat benda remeh pasal kad matriks diorg hilang.KPM ni mmg banyak masalah la.salu tau camni.KPM mmg bermasalah. (ok.hati aku da panas..)

polis laki : xpela.nak buat camane.buat jela..(something like dat la..)

polis pempuan : xdela. UTP, UiTM xde pon sampai nak buat2 repot sume.diorang kolej je bukan universiti pon..

perempuan ni da over mulut longkang!
ok perempuan ni da stat bg ak menggelegak.mmg ak nak hangin kat situ tapi tu kat tempat diorg.cam celaka la.ape kau ingat taraf kolej tu rendah sangat ke. ala.helo.kakak.kau tu bukan polis yang berjaya pon stakat duduk kat situ merangka karangan nak buat repot org adik aku pon bole. kau xde hak nak menuding kitorg student kolej yang mmg standard kolej je and tak setinggi U. at least kitorg blaja la kakak. xpayah lah nak dok jadi labelistik kat sape2 memandangkan kau tu bukan sape2 and kalau stakat ade kuasa atas nama polis kau ingat aku takut. kau ingat mulot kau sorg je ke xde insurans. aku pon tau U tu bagus dr kolej.but kau ingat sume dak2 U tu score ke? and kau ingat dak2 kolej ni cokia sangat ke. tolong k. xtau ape2 jgn main ckp sembarang.kalau tempat tu bukan balai polis namanya kau tua ke muda ke lantak kau aku cabai mulot kau.perempuan tua.





ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea