Tuesday, October 19, 2010

aku benci bile privacy aku dicerobohi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:32 AM


sakit hati mmgla sakit hati.sape suruh kau tengok mencaricari mamat tuh.kalau boleh ex ex kau pon aku cari pastu aku serang amacam? kau bertindak bodoh la. mensebabkan aku jadi biol, samdol.nasib je xmcm toyol.elok2 aku bergembira kau buat aku hampa sadis bagai. elok2 aku nak study, kau buat aku jadi bengong dan bongok paling dalam dunia.aku jadi macam tak boleh berpikir macam makan sekati otak udang.

kalau camtu ungkitla sampai kau kawen xpon sampai da beranak pinak bercucucicit.ungkit selagi kau hidop.perangai ape pon aku tak tau kau ni mensebabkan aku rasa da give up dengn cara kau treat aku.mmg kau treat abis baik tapi bile dapat point kat kau nak kenakan aku kaula paling superb dalam setiap sudut cakerawala berpetala luasnya langit.

aku rasa macam hampagas kiri kanan depan blakang setiap masa kalau kau xberubah. seyes shitlah.ape kau nak pon aku xtau weh.rimas pon ade.bukan ape.aku yg sakit at lebih2 kau mana penah pikir. tiap kali da menangis abru nak hulur tangan nak berdamai konon.

kau pi la cari insan yang baik di luar sana atau dalam KPM pon xpe.sebab aku jd benci dan sangat sakit at yang teramat2.kau penceroboh.aku ade penah ke nak cek2 ym kau ke ape ke.tolong jgn wat pekara aku benci or else aku benci kau tros.tahla.aku benci.

end.


ohzila

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea