Friday, October 1, 2010

i can but i won't!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:54 AM
test da abis.yeay.tapi yeay tu xbole panjangpanjang macam ni yeayeayyyyyyyyyyyy!!!sebab tu baru 1 test je. cukupla sekadar lega seperti kenyang melepaskan sendawa macam baru pas makan nasi ayam TG. hopefully bole score tapi aku tau da 2 soalan aku salah.damn.plz let me get score 2o n above la madam akma yang cantik menawan berseriseri pakai baju pink arini.sigh~~

keupayaan tu terbatas sampai situ je. tgokla usaha camane. smlm bace sambil berfesbuking. pastu lalala lagi dengan gitar. petik pastu nyanyi sorangsorang dalam bilik tadek sape nak dengar. membe gile aku tu plak pi kesukma si pendek datin pegi main netball. kalau tak die mesti da datang kat aku bergila bergitar berlalalala sama sambil bervideo bodoh2.papepon sha harapharap menang la ye netball kau tu.bagus. kite kecikkecik ciliapi. jangan besarbesar cili kering!!hahahah. rindu kau sha!

lapa. da makan popia pedas plak. nak makan pisang goreng abis plak. qusya kasi tapi aku malas nak amik plak. atas meje je pon.entah2 da abis. malas nak jenguk.hehe. yes. aku malas. lepas test ni tahap gaban lah abis nye malas. padahal isnin ade test Pengajian Malaysia lagi. mak aih. ape kes nak baca parlimen pilihan raya politik2 bagai. kenapelah aku tak suke. agaknye samela perasaan orang bile baca surat khabar bukak politik tapi xsuke bukak cerita artis. tapi aku plak suke bukak cerita artis and kalau ade kes politik aku akan konyokkan surat kabar tuh. aku ta matang maybe dalam hal ni lagi. telalu muda barangkali.maap.

aku mmg xde keje lain. dalam bilik je. nak tgok tv, oh x. aku bukan pentengok tv. tapi kalau ade cerite stairway to heaven cite filipin tu ye aku nak tgok. i love u jodi and cholo. and i hate u eunice. korang tgokla. xsilap pukol 3 tv3 hari isnin sampai kamis kot. seyes best. nak tau tgok sendiri. aku malas nak cerita.

masingmasing mengurung diri dalam kamar sndiri. bosan+xtau nak buat ape. oh si cheq nana pon xde. alah kalau die ade pon mesti die tdo. kompomla. makcik tu pi lumut kat orient star plak pi berlakon jadi perompak. ape kes keding cicak kobeng macm tu nak jadi perompak. kalau jadi makcik pi kedai beli garam ke asam jawa ke bole la aku trime. kau rompak ape nana dalam citer tuh. kompom la adik aku yang kecik tu pon bole tumbangkan kau.hahahah.

hai.bosan.mari lah.buat kerja yang sama balik.men gitar.men lagu yang sama lagi dan lagi. aku malas nak cr lagu lain sebab aku malas!oh!i can but i won't!



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea