Friday, April 29, 2011

gosok gigi sampai mampos

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:52 AM

ni namenye gosok gigi sampai mampos +_+

tengok sekarang sume dah packing barang nak bercuti sakanlagan 4 bulan dh macam menganggur tak tau nak buat ape.tapi tak la aku. aku tak packing ape pon tapi lagi bersepahsepai sume barang2 lagi adela. makin semak dah macam samunsemak bilik aku yg dulu bilik dah macam bilik pengantin cantik berhias tapi sekarang dah macam tempat simpan barang2 pakai tak buangbuang tak pakaipakai.

pindah tak pindah rumah malas nak pikir sekarang sebab sangat banyak keje nak buat.hasrat kena sidai dulu dah betulbetul pikir habishabis baru amik. takda masa langsung nak mainmain ni dah mengadap belog ni pun dah kira curi masa tapi tak kira haramla sebab ni masa aku yg buat aku yg lagan.

minggudepan la pulak nak buat semua benda test, assignment submission, tapi notes tak buat2 lagi. ape aku nak hapal nanti ape aku nak jawb nanti. test tadi pun aku hentam kromo ke kromok ka tinggal ketas tak konyok ja tadi pe jadah aku tulis tah tadi aku pun tak tau.

sekarang dh pukul sepuluh dua minit malam.saya nak kluar.jom ikhwan.bosan!



lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea