Thursday, April 21, 2011

stress kau je ade.

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:16 PM
gambar tak makan saman


stress. kalau ko dah pekena ngan saiko aku, mmg PADAN MUKA. hati yang kau sakiti ala-ala rossa ni dah lebam biru. dah tak jadi lagu. dah haru-biru. memang kau sorang ada assignment. aku ni memang xdelah assignment.aku ni memang xdelah kejakeja lain. amboi. kau lah paling kena respekkkk skali.tabik tahi.

dah tak larat nak fight fight fight fight and baik. nampak tak fight bape kali, baik skali.nampak tak.tu nisbah kita. aku xlarat weh. aku pon bole jadi gila hilang ingatan macam membe kau smlm pengsan garagara laptop rosak abis sume assignment hilang. tapi xnakla macm tu.kau cakap, orang macam tu mesti ade benda xkena ngan diri dia.abis kau? kau xde kena ape2 lah?padahal benda yg jadik kat kau masa sume data assignment kau hilang sejam b4 nak anta tu plak ape jadahnye. jangan tau cakap orang abis sume datang balik berkelana macam durjana.

lastlast balik sume kawn kau salahkn aku.macam babi.padahal, all I do it for you.just for you.aku tak buat untuk org lain weh.dalam erti kate lain, kau special.tapi janganla macam sangat sial!please, do think of me even sikit. kena give and take la sikit. sama2 ade effort same2la naik, ni kalau sebelah berat macam babi, sebelah ringan macam tahi, mana maunye.



ok.stop jelah.hari ni Jumaat.ade usrah.bye.

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea