Thursday, April 14, 2011

gelabah lagi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:30 PM
bole tak pi kelas pakai minatang ni =.=

serabut jalan harini kejap kasut terbukak and psang balik pastu kasut terbukak balik.and last2 biar je jalan macam pakai kasut besar. kasut saiz 40 tapi sekarang da membesar macam saiz 45. ke kaki aku yang mengecik ke saiz 35. kaki xkan mengecik.jangan jadi budak kecik.otak kecik.jangan kau, ade je budak kecik otak genius nak mampos.

kepala macam da panas garagara tak cukup tidor.lepastu kena bangun pagi. berkejar lagi tgok2 kedai print dah tutup.masa tu kepala otak da otomatik macam ni (@#$%(*&^%$#. translate sendiri.marah ni tau dak.lepastu gegasgegas pulak ke library nak sambung sikit lagi test yang take home test tu then kejar lagi ke bilik Intan Nasiha si kenet sorang ni nak print. sama2 siap lambat naseb baik diapprove lagi. terima kasih intan. haih.penat doh.cane nak translate penat sini. cungapcungap aku lari atas ke bawah ke cafe ke bilik lecturer dan ke atas balik da ke cafe. gila olahraga tak aku hari ni.


image

ni muka penat lepas anta take home test gelabah gila nak kena anta 12.30. gelabah sumpah gelabah. bila la bole anta assignment dengan aman ye. ohemji.emji.emji. rasa dah tak selamat lagi semester ni.muka pentas kompom aku tak tengok dah sem depan.cisssss.


1 comments:

Azlan Strider said...

kete tu ade style...hahaha

Regards,
-Strider-

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea