Sunday, April 17, 2011

nyamuk dan ubat nyamuk.

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:34 AM

image

satu hari saya jalanjalan.=,=. seronok gila. tak tahu kenapa.orang kata saye da macam org gila,senyum sorang2.tak ape.sukahati saye.kate saye.

image

lepastu. saya balik rumah. saya main komputer sampai saya jadi gila.gila terbakor.tapi saye tak serik2 lagi.saya main lagi.


image

lepastu, mata saye lebam.dan dah tak cantik.garagara 24 jam mengadap komputer susah mati tu. O_0



pastu saya rehat. saya nak mata saya tak lebam balik. jadi saya taruk timun kat mata saya.kasi segar.tak payah susah2 beli eye-mo ka eye-drop ka.tu la tido lambat lagi.



sambil sambal tu, saya dengar lagu.lagu fevret saya. bukan niatku by yelse. jiwang tak jiwang kan. baru karaoke smlm lagu ni. tengs clapped 4 me. tibe2 berangan macam artis atas stage berlampu lampan berkale kaler. padahal skrg aku mengadap lampu kalimantang satu warna tiga ringgit. ciss.berangan lagi.


image

bila saya tak buat apa. saya diam diam. saya tulis macam macam. kat belog, fb and mana aje. ade org nak marah saya? saya jolok pakai ubat nyamuk.


image

xpuas ati face to face beb. tgok nyamuk xpuas ati ngan aku die dtg hisap aku depan2. berpuloh2 ekor da aku jadi hero nyamuk menepuk tangan dua belah. gigit hisap sakit gatal.ciss punya nyamuk.



dalam bahasa melayu, kau ingat kau da cukup bagus ke? da cukup hebat? selagi kau x makan ubat nyamuk hiduphidup, kau hebat ke? aku tak hebat. dats y tak makan ubat nyamuk.



nyamuk punya pasal. aku mengamuk macam ni. dah tak gembira lagi.



cerita tak mampat tak hebat. gambar disumbat dirembat.
ni entry macam nasi 4 hari kau peram dengan sup ayam 4 hari jugak.

3 comments:

aniswany said...

tp anis rasa entry ni mmg HEBAT la =)

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

macam perli aje :'(

miss'ENH said...

follow..eh..tertarik lah gamba brgerak gerak..cane buat eh???

sori..kuno sket it ni...huuu T_T

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea