Friday, April 22, 2011

nestapa nyamuk

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:12 PM

tak payahla nak mengundang nestapa sangat pagipagi buta ni. merenyang tahu. status facebook pulak sume da macam menyirap lapar,tak de mud lah. memang acap kali bukak fesbuk, mesti ade satu dua punya yang spesis nak buat status camtu. kadang2 ade jugak status yg berunsur dakwah. baguslah. kadangkadang jugak, ade status yang jenis nak menunjuknunjuk keje da siap. xkisahla keje ape.assignment ke ape ke. memangla aku xpuas hati sebab aku punye pun tak siap lagi. bagi tambah lagi hypertension aku je adela.(O_o) kadang2 demam pon nak bgtau satu dunia. bajet ade org nak melawat kau lah sangat. kalau tangan bole lagi nk berfesbuk, xpayahla nak geli sangat jari tu nk update status macam tu.tak cantik la.dan kau tak comel langsung la gila.geli.aku bukan dengki la tapi jeles.teknologi dah maju.macam2 boleh teraju.even as those simple word "i love u".tapi ade jugak jenis nak pangkah aku.

lepas ni kalau keje nak pangkah aku. tengok aku pangkah kau macamana pulak. pangkah memangkah macam kau punye benak tu terjaga sangatlah.kan aku da emo.=.=.aku xnak la tulis entry emo emo memanjang, sebab aku bukan blog emo.

megi goreng pon aku da abis makan.air pon da habis sedut.tinggal sisasisa kimia plastik buangan yang perlu di recycle balik.maap.skrg aku da xnampak tong sampah 3 kaler tu so aku buang dalam tong sampah hitam ajela.maybe tongtong tu ade kat skolaskola je kot.nyamuk pun berterbangan menyengitan di telinga2 menandakan die laparrr darah manis aku.siot.xcukup2 lingkaran nyamuk dpasang tiga tak mati mati.alamak, kaki da cramp.sejuk pulak.mmgl da pukul 5 pagi, kenapa kua tak tidotido lagi.

perlu tak sambung lagi?

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea