Sunday, July 10, 2011

jalan jalan sakit sakit

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:43 AM

salam semua. sekarang dah pagi buta and mata tak mau terlena. jadi arakian tengah sakit2 begini sangatla mengidam tau. mengidam nak merasa cool blog. nak p berjalan kat marina island. macam xpenah pi padahal dulu masa sihat hari2 pegi la kan. skrg tgh sakit2 lma dah xpi rasa nak sangattt la plak kan.


ni haaa...cool blog!!!

terima kasih bawak berjalan merasa cool blog tengok2 marina island jalan tepi laut kena bayu laut petang2 manyak syiok wooo. walaupun jalan tersingguksingguk terkinjit2 macam tempang sbelah tapi mereka berdua setia menemani dan menunggu saya yg berjalan lambat ni.

mekaseh. mekaseh.

di bawah adalah segenap imej yg terakam saat2 terpana dengan laut.





aku xpaham alip kena muka kau boleh berubah sekejap saje. ape pun terima kasih bawak orang sakit ni berjalan. susah2 aje.

=.='

imageimage

3 comments:

amranaiman said...

nk sikit :P

ღ p!nk veLvet ღ said...

uish! nape mcm tak penah gi merase ni ... ptg ni gaq mau gi, ahaks~

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

amran: ehehe.p beli pat!

pink: pi pi cepat sbeelom lari!haha.

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea