Sunday, July 31, 2011

puasa di ramadhan :)

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:26 AM


salam satu ramadhan wahai semuanyaaaaaaa
make sure korang puasa secara menyeluruh bukan puasa makruh ye. janganjangan cuba bukak periuk, janganjangan cuba pi jengukjenguk dapur, janganjangan cuba bawak ceklat cikedis p kelas pi skola pi keje ape sume ok. janganjangan juga cuba bawak rokok lighter chewing gum oh jangan jangan kawan kawan. tak syokla bro bulanbulan pose ni nak nak 1st puasa ni. cuba kita buka pintu ramadhan dengan puasa yang smooth gila. setan pun xde. jin pun tadek. so, dari situ bole tau kalau tanpa syaitan dan jin itu, ade kah kamu seperti itu atau sebaliknya. kan.

sebenarnye, aku bukan ustazah =.='

xpe xpe. walaupun sekarang dah klua cerita ustazah pilihan plak dah kat astro, pesan memesan pun tak salah kan. kalau aku isi form ustazah pilihan tu amacam, mestilah TAK kan? komfem aku kena pijak2 nanti. baik jangan.

ok. di hari yang mulia, bulan yang mulia, aku rase kejap je dah datang pintu bulan pose ni. haih. kalau kite betul2 merasa kenikmatan puasa ni, mereka sedih sebab sape tak nak mengadap bulan mulia, bulan penuh kerahmatan, lebih2 lagi 10 malam terakhir, akan munculnya malam lailatulqadar di mana semua permintaan kita akan dimakbulkan jika kit betul2 ikhlas beribadah kepadaNYA.

macam salah je aku nak berdakwah kat sini.
T_____T

sebenarnye sedih tak tau kenapa. salam ramadhan.


selamat berpuasa! sila patuhi arahan di atas!

imageimage

5 comments:

syashafie said...

salam ramadhan ! :D

solomolo said...

Salam Ramadhan & Selamat Menunaikan Ibadah Puasa...

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

syashafie * solomolo: mekasih. selamat berpuasa ye

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

selamat berpuasa..jangan suke marah..nanti batal puasa..jngn suke g dapor ...SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA AL-MUBARAK....banyak banyak la bawa solat...g slat tarawih....huhuhuhuhuhu~.. :-)

Anonymous said...

[p]"Specializing in manufacturing equipment, cosmetic raw materials, export-oriented than the original owner of the owner of a chemical processing plant in 2007, commodity prices coupled with the appreciation of the renminbi, he with Japan, South Korea, will sell the output pressure of society significantly . Finally, Womens Air Max 2011 the design of the red accents on the heel, tongue tag and shoe lacing eyelets . The purpose of the design is to prove the most competitive cushioning effect Nike Air Max 87 Mens Shoes can offered for runners . Sometimes gloss over women's shoes can not pacify with their [url=http://www.max95uksale.co.uk]air max 95 sale[/url] need . Nike air max Vente 鑴?Prix R鑼卍uits

Known Shoes Nike Air Max 90 that the Air Max III until [url=http://www.max95uksale.co.uk]air max 95max[/url] 2000, when it is in his name from the year of its appearance was years revisited . To begin with, we stand upon the surface of the Earth, thanks to gravity, without [url=http://www.max95uksale.co.uk]nike air max 95[/url] which we would be floating in the air . com [url=http://www.max95uksale.co.uk]cheap air max 95[/url] is a way to save your money . [url=http://www.max95uksale.co.uk]air max 95 uk[/url] fashionbagbar.[/p]
_(houziwdh)

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea