Saturday, March 26, 2011

macammacam

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:20 AM

gelak jugakla 5 saat tgok ni. ni bukan iklan pizza.xayah bayar boleh copy paste kalau mau.bukan hak cipta aku dan sapa2 and tak terpelihara tu sebb sapa2 bole copy paste.xda legal.


=.=' saya mula.


sekarang ni macam macam dok nak jadi.siap nak bunuh diri kenapa dik oi.kalau takat spm jatuh gedebang ada lagi aku rasa terok dari hang dik oi. hang pi balik skola mak pak kasi duit belanja bagi hang makan hang pk tak dik noi. aku malas pulak nak tag video budak kat KB Mall tu kat sini tapi korg tau kan. jangan la dok harap ada superhero datang terbang macam batman superman amik hang kat bawah tu. xdenye.

busukbusuk spm hang tu busuk lagi org yang pandai tapi buat keje bodo rogol anak org. hang pkla kak. hang pempuan. nasibla hang selamat. aku bukan org kelantan aku xtau cita. org KB Mall tau la.xpasai2 saham KB Mall naik sekarang ni garagara ang. ang mmg betoi na buat org lagi kasi datang kat KB Mall tu. pk la syurga neraka sikit. pk neraka pon jadila.xtau nak cakap apa.



tak payah mimpila kalau hang bole jadi macam ni.cicak man pon xnak kat hang.


4 comments:

wanacesh said...

woh kiter dgr budk tu nk terjun sbb masalah cinta,,bukan ek,,kureng l org melayu nk bunuh diri sebb result exam hahaha! kelka la animasi tu,,hihi

tak nak plastik-plastik!

Izlan HoiHoi said...

best plak lagu kt blog ko ni...haha

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

wanacesh: xtaula.dgr cite pasal sm la

izlan: hahahaha.....bersepah aku dengar.nak paham lagila

josrevalution said...

huhuh..aq pon xtau lah...pa-pe pon..folo u lah..folo me back yer...

trik online 2 ym dalam satu pc

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea