Thursday, March 10, 2011

bercerai

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:14 PM
assalamualaikum buddies :p

gile lama aku bercerai dengan blogspot ni. xmengupdate2 cerita bukan tanda merajuk tapi tanda sibuk.sibok ni mungkin berkekalan sampaila aku abis belajar ni.makin lama makin sibok sudahsudah lagi da naik HND. aku sendiri pon sampai terpengsanpengsan ape ke jadahnye nak update blog. tapi seyesla, sebenonye banyak je cite nak cite, tapi kekangan masa, kekangan idea secara tibetibe nak buat cane.

ni pas ni aku kena g negeri sembilan.minggu lepas pi sungai siput.kursuskurseskursus. perghh...mmg aku penat. tapi lepas tu cuti seminggu. tapi janganla ingat aku bersenang lenang waktu cuti ok kiah. aku ade 3 esaimen yang kena salu tempek kat kepala otak, supaya aku salu bear in mind aku ade esaimen berjumlah 3.

skrg cuba nk stabilkan diri, hormon, otak sume ade.penat lelah membahang badan sendiri so emosi harus dikawal sentiasa. ade kala terlepas juge kata, tapi apekan daye, korng yang cakap membabi buta. so, padanla muka.nasibla kome.


ni mmg ciriciri orang yg bekerjaya. buat assignment pon senyum aje. tapi aku buat esaimen mana penah senyum. muka mmg berkerut tak de makna nak senyum. sebenarnye dah xnk ulang dah, haritu da anta lambat so kena warning. takut aku. so, lepas ni kononkonon ke tak kononkonon ke haruslah aku buat sebaikbaik mungkin demi masa yang ada.

yang penting aku syg blog aku.kite tak bercerai ok.


sekian seimbas lalu

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea