Saturday, January 15, 2011

hebat cerita kau

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:55 PM

assalamualaikum.at first, i want to say

tanda aku full.kenyang.(+~+)*
berbagaibagai pulak mak aku masak arini plus pedas menyirap berair suam.pergh.meletop rase badan merasa kespicy-an laukpauk di tengahari ahad.again, alhamdulillah.amin.




i dont know.i know nothing!well, mmg nothing to post here.ok.otak da macam perkara nak dionarkan.haha.ok.stop fooling here.macam2 nak cakap sini atas macammacam yang dilihat arini.haha.ade sorang perempuan yang dulunye macam bitch tapi bertransform jadi seperti muslimah sejati.alhamdulillah.ade yang duk terperunuk kat hujung celah banat bile nampak medan bandar terus jadi slut.nauzubillah.bairlah kite biasa2 aje.jangan cari publisiti murahmurahan ala bundle terperosok jual spenda brabra makcikmakcik.jangan.jangan.


xmacam shial ke mulut aku ni.yes.i do.i know. (+_+). speechless jap.




ok.sambung.aku ingatkan cerita minah singkat berheels tinggi tu da reda, da tamat segala kisah. rupenye masih jugak menjaja cerita kat orang.hai.kalau ye pon nk cerite, ce cite kat musuh2 aku. jangan cite kat kawan2 aku.kompomla diorang bagitau aku.tapi setahu aku la, aku xde musuh.kau tu yang simpan musuh berbakul2.ape ke lahanat nye perempuan sebegitu.bukan budak kecik sebab badan besar. bukan badan besar tapi otak sempit.kalau otak sempit, pegi belakang kedai2 pasar malam2 jalan kaki berkepit.bukan mengangkang.ok.sial mulut aku ni.tapi sial lagi mulut kau.


astaga, aku cube nak insaf cakap benda baik, tapi apekan daye
(*.*)'
mencarut gak aku.


japjap.nak amik nafas insaf.kalau bole...bole.bole.bole.
yes, i boleh.


ok.stop cakap pasal c.o.m.b.i
terang x? terang x?yes, mmg terang benderang la aku sebut.since kau pun xkisah kalau dijadikan publisiti murahan kan.xpe.itu yang seLAYAKnye.gud.


rase.nak mencarut lagi.baik stop entry.
ape benda punye entry.atas alhamdulillah.bawah mencarut.shit.

sekian.

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

wat ape nak bermusuh???
ape untung nye???

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

da byk kali cube xnak bermusuh...nak buat camne..die nak sebegitu

Firdaus Kasim said...

sekulung ucapan tahniah kepada anda.. hehe.. zila, jom share link nk?

bantalbucuk said...

huhu..marah betul ni..sabar2..

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea