Wednesday, January 12, 2011

muke xsiap

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:27 PM

assalamualaikum
(+.+)

image

ni muke aku kalau baru balik dari kelas T_T
menyedihkan T_T
kompom, muke xsiap T_T


plus skarang keje da menambahnambah bertambaktambak dan usaha untuk tidak membuat untuk ia jadi berlambaklambak and terbengkalai. keep studying. studying. umur da 22 tahun. harap takda sape sape tanye aku pasal kawin. tak bercinta lagi skrg ni. sebelum ni yela.ok..sshhhht! stop cintan story!


amru: lain kali jangan dengar cakap orang.gila!


sebab diorang sangat bermasalah bile aku cakap aku single.haih!


++++++++++++++++++++++++++++++


madam, saye xskema.kenape cakap saye skema hanye sebab saye pilih bentuk segi empat?T_T.so budakbudak da ejek aku skema.cilake.madam kate aku ni jenis suke ikut peraturan, padahal usrah mana penah pegi.nampak x aku jahil kat situ.pegi pun masa mule2 masuk dulu.oh.memang xpuas hati sebab da jadi bahan sepanjang hari.esok pasti lagi.entah bile nak stop bahan.sebab aku pon suke bahan orang!haha.nasebla.

xsaba nak balik esok.balik manjung je pon.entah.keje nak balik je.tak tau nape.





apela kartun bodo tu buat
hehehe..(^.^)
macam lu.cah pon ade.nana cakap.
tapi aku cakap.macam kena ragging.
otak jangan kuning.nanti sempit ilmu xmasuk.
ok.stop lu-cah.


sekian T.T



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea