Sunday, January 2, 2011

lost untuk ke lost world

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:07 AM

sarapan dulu megi kat biri


kami mmg suke


ni la kerat2 yang ade


aku.dayah


aku xtahu ape masalah diorang nih


pak aji dan spekhitamnye


aku sentiasa mahu begembira ngan walau dalam hati ade kolam air panas


ikhwan and apiz


ok.kes ditutup


ok.skejap.nak sembang mambang. on new year, we ols pi lost world. tapi gara2 si longkang pak aji ni mengada2 plak halnye dengan shahrul, aku xtaula ape masalah batin diorang ni. sebab kalau dilihat zahirnye, elok je.so, mesti diorang ni ade masalah batin.haha.no wonderla. kul 7 janji.pukul 10.30 baru gerak.gerak badan bawk kete pi kedai biri. and sangat tak gampang bile masih di mamak biri menyantap megi goreng yang nasib baik sedap pada pukul 12. masih lagi problema ke mana hala nak tuju si polan2 nih. last2 pi cameron xjadi, pi genting xjadi and aku da lost dengan halatuju haritu. last2 aku pon membuat keputusan secara veto pi jela lost world. nak pi, pegi. xnak sudah.sekian.

setelah itu, sampai jugak kami kat lost world. agak seronokla. sikit. walaupon bebal di hati masih ade. tapi geram jugak petting zoo xsempat naik gara2 diorang mengada plak nak naik benda alah memeningkan kepala aku macam kat fun fair tuh.nyampah aku. harapan bekecai menanti benda yang baik. nasib baik makan sedap, makan nasi goreng ikan rebus kat dataran. pastu pi jj, mak ai year end sale.dats y, dalam hati aku da membenci seranah cilake ayam, i hate sales when i have no money in my pocket. inikan lagi dalam peti bank. arini rase macam nak usha gitar, ade sale x. pelik gak gitar ade sale.aku nak beli untuk kawan aku, si zairi. janji da beb.kena beli. excited sikit kalau mau beli gitar, tapi xbape reti. so ape2 hal kena bawak incik yg mahir dalam bab2 nak beli2 benda2 nih.

letih juge aku bertelagah dengan orang tua keparat si pak aji arini. tahu die nak menang aje.pastu kalau xpangkah ape aku cakap mesti xsah.bom aku klua, bom die pon klua so aku pon xtahu nak kisahkan ape dienye dalam 1 perkataan. menyeringe~si rafizi hanye menerima keadaan dengan tenang walaupon terpaksa guna kad kredit ayah gara2 xbawak slua untuk mandi and terpaksa beli baru dalam shop lost world. beli slua mandi dengan harga rm29.90. entah pape.mmg big mistake la. dalam kereta plak aku asyik mengeluarkan angin dari dalam badan dengan bunyi2 yang berlainan. da rupe macam burung gagak dah aku dalam tu.sekjap uk ak uk ak. nah, time menaip ni pon bole bersendawa masih.

pegi2 balik malam meletihkan and esoknye, mata membengkak gara2 xcukup tido.tahu x, kolej nak bukak bape hari saje lagi.ohzila.sudah2la berangan.kau da naik HND.


sekian:



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea