Thursday, January 6, 2011

jangan jadi loser

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:22 AM

salam 1 malaysia.macam biasa. tahu x cek ohzila penat. plus batuk. tu pasai xupdate blog ni. lepastu, sibok lagi mengkisahkan hal2 skola adik2.setelah itu, hal kolej aku pulak yang macam xsemenggah ni. cukupla aku dok menyumpah seranah sorang pompuan tu and cukupla hari ni dok mengata kat fb macam2. ok. panas hati sebenarnye nih. bile bergado dengan budak bawah umor and siap tunjuk hebat lagi bagai, macam tempat tu macam mak pak die yang punye, cukupla. xmatured.bukan untuk menjatuhkan maruah sesape, tapi kalau ade otak, silelah pk sendiri.

berpikir balik ape jadi hari ni. bergado dengan pempuan muke xsiap, bawah besar atas pon besar tuh.lepastu mengata dengan bait2 durjana sume keluar.ok.cukup.esok2 entah camane lagi. setiap orang mengharapkan hari2 yang baik tapi bile datangnye dalang tu, so seperti da merosakkan hari2 aku. jangan ingat aku nak tunduk kat kau wahai budak bawahan umur. sedar sikit ok. jangan jadi loser.




sekian

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea