Saturday, January 8, 2011

mambang malam

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:55 AM

salam malam.cewahh.skrg jam 3 pagi.aku masih celik.xpejam2.apasai entah.jalan2 sanasini kat fb terjumpe gamba2 nih. hey.ni time masa bbq lah kat umah bujang senang tuh. hahah. mereka memanggang bbq and kitorang melaram sakan ciow habis. hey. ini satu kewajipan ok.bukan bersahaja!

nadiah.me.anati
sedih.T.T. anati da xde kat sini da.


and.we cant stop smiling, yelling and bubbling.


here we are. in front of cam. annoy x.annoy sangat.


malam menyentap diri bile terasa da pukul 3 seperti malam itu masih mude. menyembang bersama nad jubjub (baju biru) mengingatkan malam kami bbq di rumah bujang senang. mengingatkan juge keadaan ketika malam si tanggang melayarkan ceritera di Taman Budaya Ipoh. hahai. rindu plak nih. otak da benak malam2 ni macam tetibe esaimen penuh di dada. padahal kelas pon xstat lagi. entah macamana la ye agaknye bile sekelas dengan genggeng teruna si iqwat fahmi, wan zack shah perasan, and aqmal syamir. satu pengalaman yang xtahu camane nak tempuh takut2 bergado xingat dunia.ade org cakap kalau xgado bukan ohzila la namanye.trime kasih zuhair.aku bukan kaki gado.bukan kaki pangkah.hehe.cume just stick on and stand on what i want.

esok suda balik ke sri iskandar untuk bersiapmiap ke kolej pada hari Isnin.apepon mengharapkan batuk yang semakin getting worse ni kembali baik pulih sediakala secepatnye.esok mahu tengok ajl dengan sebaik mungkin meriahnye.saye suka yuna.saya suka syahir.saya suka adira.hahaha.da xmahu pk pasal pempuan cakcibau itu sebaiknye walaupon banyak yang bertanye.die xmendatangkan ape2 keuntungan pada saya malah sudah menjadi penghancur hubungan org kot.haha.mmg syok bile aku mengumpat.ok.stop umpat.


notahiku: nadiah jubjub suda menjadi follower saya setelah sekian lama saye follo die T.T. sampai hati kau.heheh.hey babe. u r 170th of mine.tengs2.kau memang pembaca blog aku yang sejati and kekal abadi.moge kau dekat di hati.haha.


sekian terlebih sudah ohzila nih

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea