Sunday, January 2, 2011

tina da kawin

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:37 AM

pengumuman!pengumuman!
kepada kawan2 UiTM Bukit Mertajam yang sama batch ngan aku lah hendaknye, Tina da kawin masa Krismas arituh. tengok gamba. kat bawah aku amik sikit dari album die. so, congrats lah sebab da pun berumah tangga dengan selamatnye. well, al kisahnye, dulu ak memang sahabat baik yg rapat dan mampat tapi lama2 kitorang kadang2 xbersua muka so ade sikit hal la yang chrekkk sikit. ap2 pon aku malas nak kisahkan benda lama, just wish untuk orang yg penah jadi kawan baik dulu.


selamat pengantin baru untuk Tina and pasangannye.moge kekal sampai ke anak cucu. mereka berkahwin secara berkelompok seramai 100 pasangan.kawin ramai2 jimat kos! kat Perak ade x?hehe.well, Tok Nik Aziz pon ade weh. syok nye!






umo sebaya aku da kawin. pasni beranak. pergh. aku ni apah pon xdak lagi.sorang lagi sahabat aku yg penah jadi kawan baik Tina ni jugak si Nabila orang Terengganu pon da kahwin tapi on 18hb disember arituh.so tahniah banyak2la.okai.


sekian:


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea