Saturday, January 1, 2011

award dan cerita

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:38 PM
Create your own banner at mybannermaker.com!

terima kasih to cik norgadis sebab kasi award nih. tetibe nak terharu pilu.


tahu x arini da 2hb. semalam aku xbukak blog bukan atas dasar nak sambut new year. aku xsambut ok. sebab pukul 12 aku kat kedai mamak DJ sitiawan ngan ikhwan, afiq hazim, ikhwan, rafizi, pak aji, syazwan najmi, shahrul, din. ha cukup korem sume. aku je pempuan?haah. sebab mana de pempuan lain bole lepak macam aku tgh2 malam. haha. bukan liar ok. tapi menggerutu nak lepak juge kebetulan si askar afiq hazim da balik.

ok.perluke aku kena buat entry new year 2011? aku tgok mcam da jadi satu kewajipan bagi setiap blogger nak buat entry new year. aku da xde semangat da sebab arini da 2 hb. so, xpela.aku ucap jela. selamat tahun baru 2011. hehe. ak ni sebenonye idokle sihat mana, mata membengkak entah kenape. tido semedang xcukup. bangun pukul 11 lebih.ape nak jadi.ok.ahad.xde sape nak larang.

nanti aku mengentri lagi sebab sekarang time mahu memasak.tahu xskrg da dekat pukul 2 baru nak masak.


sekian:

2 comments:

IEKAH MOKRI said...

happy new year.....walaupun dah lmbt nak wish gak

norzillawatie binti zahidin said...

ho yeah!!!hepi nu year gak!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea