Wednesday, December 29, 2010

syabas harimau!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:31 AM
hey hey salam! jeng jeng!kompom sume senyum lebar lah bile Malaysia menang Piala AFF Suzuki nih. congrats. xpayahla cakap baper goal ke ape. sume da tau. tadi pi lepak mamak memang bergegar la kedai tu dengan ngauman penyokong skuad tiger kite.ho yeah Malaysia. ta tapi kan tadi masa lepak mamak depan aku org Indon, belakang aku pon Indon.so, masa Indon goal deme 4 orang jela bertepok. pastu muke Malaysian ni sume tgok diorang sekilas pandang pastu tgok tv balik.pergh..muke rimau beb!hahaha..xpe..jangan ganyang sape2.ok.


tahniah dude!



well, sume orang tgok kehandalan Khairul Fahmi ni. da la tinggi.cukup la style die main tangkap2 bola nih. pergh.meletopp!mamat Kelantan ni da market pulak skrg ni.hahaha. Sampai Hanis Zalikha pon minat die oh! dengar2 jela. tapi xpayah nak berangan sangatla nak berpakwekan die.da ade awek ma.hahaha.nak tau sape awek die, klik kat gambar fahmi tuh.


Khairul Fahmi Che Mat (born 7 January 1989 in Kota Bharu, Kelantan) is a Malaysian footballer currently playing for Kelantan FA in Malaysia Super League. He plays as a goalkeeper for Kelantan FA.

klik gamba ni kalau nak tahu sape awek die


hahha..xpayah nak meroyan sangatlah ok.cek fahmy da berpunye.aku pon nak admire pon da xjadi nih.hahah.congrats congrats.xpasal2 Jumaat cuti!woohoo!tengs PM!


aku cilop dari awek fahmy punye blog.malas nk cari jauh2.


syabas ok!ho yeah!

sekian:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea