Wednesday, December 15, 2010

sentap sendiri

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:18 AM

aku bukan pelukis mahu pun kartunis and aku xkan menghasilkan sesuatu yang indah seperti lukisanlukisan ini. sebab kalau aku da menulis pun mencarutbarut.inikan lagi mahu melukis.kalau stakat mahu lukis2 orang berbatang lidi itu bolela. sebenarnye satu pon aku xde idea mau coret dalam belog ini. ape kes?cerita?kisah?hayyo.macam xdak idea.tapi tetap mahu bertaiping di sini.

cetusan2 idea masih lagi tak terkeluar.benak otak da mampat agaknye dengan kebingungan di harihari terdekat ini. agaknye menulis waktu maghrib kot.syaitan banyak mengimpit kepale.menutup telinga xdengar azan.menutup hati xmau solat.menutup mata melihat benda baik.jadi renung2kan dan selamat beramal.sentap sendiri.




assalamualaikum.

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea